پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118914
بان‌کي‌مون: در انتظار ديدار با روحاني هستم
تاریخ انتشار : 1393/06/26 11:34:33
نمایش : 1412
دبيرکل سازمان ملل گفت: همانطوري که در گذشته نيز بارها گفته‌ام وقتي که موضوع به صلح و امنيت و هماهنگي در منطقه مربوط باشد، ايران بازيگر و کشور مهمي در منطقه است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، بان کي مون در نشست خبري خود با خبرنگاران مستقر در سازمان ملل متحد در پاسخ به سئوالي تاکيد کرد: بسيار مهم است که ايران به موضوع اتمي خود در مذاکرات با گروه ۱+۵ هر چه زودتر رسيدگي و در بسياري از موضوعات مربوط به درگيري‌ها در منطقه به طور سازنده همکاري کند.

وي با اشاره به اينکه در انتظار ديدار رئيس جمهور روحاني و وزير خارجه ظريف در مدت اقامتشان در نيويورک است، افزود: همواره آماده گفت‌وگو و مشاوره با رهبريت ايران هستم و از دميستورا نماينده ويژه خود در سوريه نيز درخواست کردم با رهبريت ايران مذاکراتي داشته باشد و وي به زودي به ايران سفر خواهد کرد.

 بان کي مون همچنين درباره نشست شصت و نهم مجمع عمومي گفت: بيش از صد و چهل رئيس دولت، رهبران جامعه مدني و روساي ديگر نهادهاي تاثير گذار جهاني در نشست هاي عاليرتبه شرکت خواهند کرد.

وي افزود: همه با هم به خشونت هاي وحشتناک در سوريه، عراق و مناطقي که درگيري ها و شکست حکومت زمينه موثري براي گروه هاي افراطي فراهم کرده است، رسيدگي خواهيم کرد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html